HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Összesítés.

2010.02.15. 16:55 szivárványmano

Kezdeném a szombattal amikor is vergődések közepette kitaláltam, hogy nekem ma menni kell valahova.Körbe telefoáltam a létező összes embert (najó persze nem mindet) mit hol csinál este de semmi érdekes...Csigaa (Gábor) első telefon hallásra úgy vélte jó lesz persze minden okés menjek át.Elkészül, megfüdik, busz... Cegléd határa sms... nem száradt meg a ruhám nem tudok menni... na mivaan?... oomg... nembaj neki persze ezt is elnézem na de akkor jött az, hogy minek is vagyok itt :D? ..Felhívtam Szandit..du. 4 a hangja kómás..oké ez nem jött be..Peti..Kecsónvan..Anita..fel sem veszi : D... de előbb bezséltük, hogy tele van party programmal készülődik..hmhm... Bambi nem reagál az smse..akkor nézzük mi megy a moziba.bár egyedül beülni nem lett volna a leg jobb mulattság de erre is hajlandó lettem volna..persze semmi izgalmas nem létezett az nap a mozi vásznon így hát irány a busz ...haza..kiakadtam, hogy velem ma senki nem akar foglalkozni? Menni akarok valahovaa!!Szerecsére Attila még mentő övként szolgált, rávetettem magam, hogy hova megy mit csinál kivel és velem esetleg nem e :D.. és de igen...Káta kocsma a program beleférek még én is.. hát akkor menjüünk..mentünk ...Jött a Miki meg a Gyuri akiket akkor még nem ismertem ...bemutatkozás..sziasztok Nóri vagyok...Heloo...-Attila :-ismeritek? Mire ők:- nem de az apukáját igen.. oh..mondom akkor én kiszállnék a kocsiból most :DD..  először BB... a biliárd csak játékra várt desajnos a fehér golyó elveszett így nem tudtunk játszani... átmentünk a Lila Akácba, Atos, Miki Én.. tele volt "jó arcal" a zene is pompás volt széles diszkós választék...egyikünk sem az a nagy rajongó így hát gyorsan távoztunk ...elmentünk Atos egyik haverjáért a Noorbiéért... és elmentünk így 4en a Kurtába... nem voltak soka le is tudtunk ülni elkezdtünk bezsélgetni meg ittuk a kis sörünket betoltunk két zacskó chipset közben kimentünk az állomásra Miki barátnőjéért.. : )... negyed2 körül álmosodni kezdtünk az Ágival és haza akartunk menni... Miki persze jött a jól bevállt "mindjárt megyünk" szlogennel ami annyit jelent...még 2 sör meg 1 doboz cigi... így hát Atos és én hazavittük a Norbit addig... útközben meg kellett mutatnom a személyimet mert ő is megmutatta és tartoztam...akkor persze kiderült, hogy 19 helyett 17 éves vagyok :DD... kicsit durcisan nyugtázta, hogy igen ő öreg :DD (28 éves persze nem öreg de folyton ezt hajtotta : D)... Vissza a Kurtához jöttek a srácok meg az Ági ..irány haza... ki kéredszkedtem a sarkon majd én hazagyaloglok címmel.. hát pont arra ment a Gyuri gyerek is mit mitnem az unokatesóm édeskedves Zoltánhoz :D ... így útközben jött a felismerés, hogy igazából tudhatja is ki vagyok Én : D... na fél2re ágyban voltam ... :)...

Vasárnap: Valentinnap...  : O...     hümm... tavaly volt kivel tölteni idén már..nincs..azthittem niincs... de voolt.. az úgy volt, hogy 10 körül keltem, anya meg a Gerike éppen kocsikat takarítottak...kimegyek hozzájuk én is... sütött a nap remek volt az idő... hát fetrengenem kellett a hóban egyet még... a kiskutyus megfürdettem :D amikor eszmbe jutott, hogy anyát még meg sem fürdettem az idén... elkaptam hát és fetrengtem vele is eggyet a hóban :DDD... örült neki láthatólag Gerike képeket is csinált..----> facebook :P... aztáán tiszta kutyás vizes voltam meg kellett füdenem lényeg, hogy 2 körül kész voltam...harcidíszben álltam tanácstalanul vajon kivel tölthetném a délutánt... hát kivel mással.. :).. Csiga csak egy van.. :) töltsük hát "eggyütt egyedül" a Valentinnapot... elindultam a buszhoz átúsztam az utcánkban keletkezett Balatont mikor is apukám az utca végééén mosolygott ki az autóból..elvihetlek?..Mindííg jól időzítesz :DD... beültünk egy sütire a cukrászdába megvárta velem a buszt ...felszálltam kellemes ismerős Fruzsii ült a buszon... :)... megdumcsiztuk hát félórában az élet nagy dolgait aztán odaértünk Ceglédre...ő ment tovább én leszálltam és ..csigaa(L) ... gondoltam üljünk be egy cukrászdába és fokozzuk még a cukor mennyiséget a szervezetünkben :D... beültünk és eettünk sütiit =)..aztán sétáltunk és közben elméjülten bezsélgettünk amikor is eszembe jutott nekem megy a buszom siessünk mert el szeretném érni.. siettünk is el is értem ott álltam mellette csak hát elment :D... így beültünk még egy picit a vonatállomás várótermébe az közel van a buszállomáshoz és leeresztettünk a nagy rohanásból... aztán jött a busz...és én haza... összevissza a hétvége szuper volt jobb szombat estém nem lehett volna...jobb Valeentin napom meg... mért kellett volna, hogy legyen...tökéletes volt ahogy volt... :) úgyhogy sikerüült nem be fordulnom a szerelmesek napján és ebből rájöttem, hogy talán most van az, hogy sikerül kimásznom abból a bizonyos gödörből.. köszönömszépen :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr921760668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása