HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

bizalom

2010.04.07. 16:51 szivárványmano

naháát nekem mostanában nagyon sok időm van erre a blogra, ami nem baj mert úgysem olvassa az akinek nincs kedve, akinek meg van az meg csak hagy olvasson :P

Szóval éppen vaníliás pudingot eszek, és gondolkozgatok minden féléről.

eszembe jutott az is például, hogy azthiszem, részleges amnéziám van bizalom terén.Ez nem egy olyan dolog amit el lehetne felejteni, azért mondom, hogy részlegesen kiesett ez a képesség belőlem.Kicsit összekaptam mr.butáal azon, hogy amikor kedves próbál lenni, meg egy kicsit őszinte, akkor Én mindig azzal nyugtázom, jaj Te már megint csak hazudsz.Ha bele gondolok nekem milyen rosszul esne ha nem hinné el amikor róla áradozom, biztosan dühöngve és felháborodva, kikérném magamnak a dolgot.Ő nem az a háborgós fajta, így csak kikérte magának.Az ember azért bizalmatlan mert érte valamiféle csalódás amitől többé már nem tudja elhinni ugyan azokat a szavakat, sem ugyanazon, sem másik ember szájából. A csalódás fáj, rettenetesen fáj.Magunkat hibáztatjuk azért mert voltunk olyan muják, hogy hittünk valamiben ami nem volt igaz.Noss abban az esetben vagyunk hibásak ha úgy bíztunk, hogy közben tudtuk, nem lenne szabad.Bonyolult igen de érthető?! Én hibás leszek akkor amikor mr. buta átver, hiszen miközben bizalmatlan vagyok vele szemben ami néha konfligtushoz vezet, már teljes mértékben át adtam magam neki, és igazából a lelkem mélyén bízom benne.Úgy érzem megérdemli mert a tettei őt igazolják, miszerint érdeklem, de az eszem azt súgja hozzá én túl jó kislány vagyok.Miközben egy cseppet sem vagyok jó kislány.Bízom megint, mint fél éve, amikor hatalmasat csalódtam mert egy olyan emberben kellett akire felnéztem.Azóta sem találtam olyan embert akire úgy néznék mint rá, aki úgy élne a tudatomban mint Ő aki a valaki.Így hát ekkorát csalódni már nem fogok, de a kis csalódás is csalódás, ráadásul már igen allergiás vagyok rá mert az utóbbi időben eléggé sokat csalódtam emberekben.A bizalom bennem, ami újjáéledt, már nem olyan mint a régi volt.Ez egy kissebb bizalom, egy óvatosabb, egy olyan bizalom ami nem engedi magát láttatni, csak én érzem.Ez pedig így van jól.                             

ölellek idegen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr131902047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása