HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

háááhh : D =)

2010.04.22. 20:56 szivárványmano

 

..a mai nap... felemelő.Nagyon jó a kedvem mert ...igazából... büszke vagyok magamra.Igen az vagyok... mert a Balázs összezavaró akciója után ami káábéé este 11ig tartott, és abból állt, hogy az orrom alá dörgölte, hogy megvoltam de már nem vagyok a barátnője, reggel úgy ébredtem, hogy ooh... hiányzik a Máárkifiúú... és ez oylan de oylan jó.Nem sikerült felborítania a lelki békémet és ez azt mutatja, hogy a Márk stabil :)... nagyon örülök erre nem tudott volna más helyzet rámutatni jobban.Éppen taking the stage-t néztem és eszembejutott, hogy feljövök hátha fentvan Márk erre nézdmár... Ő nincs De Bence igen.Nagyon fura... egész eddig ezt vártam, most mégis valamifajta durcit érzek... hiányzik úgyis, hogy már "ittvan"... mia baj... nemtudom. Most viszont ez sem ronthatja el a felhőtlen büszkeségemet..magamra :P ... =)... remélem holnap eggyütt leszünk és jó lesz végre... igyekszem a kedvében járni akármit is kell érte tenni ^^ :).Fontos nekem és az, hogy rájöttem mennyire, huh... sokat lendít a dolgon mert eddig őszintén szólva én sem voltam biztos magamban... de mostmár igen és yeeeeeeeeeeeaaahhh : D

Emlékeztető: ne fessem aranyszínűre a körmöm mert nem tudom leszedni xD...

xoxo kedveseim. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr991943618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása