HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

7

2010.04.21. 19:38 szivárványmano

"A szerelem szenvedély, megszállottság, mely nélkül nem lehet élni. Azt mondom, légy fülig szerelmes; olyat találj, akit őrülten szeretsz, és aki ezt viszonozza! Hogy találhatsz rá? Hagyjd az eszed! Hallgass a szívedre!... Az az igazság, hogy e nélkül nincs értelme élni.... Ha szerelem nélkül mész végig az úton, akkor egyáltalán nem is éltél. De meg kell próbálnod! Ha nem próbálod meg, nem is éltél... Légy nyitott, ki tudja... bármikor becsaphat a villám.”

 
 

...szörnyűűű... ölelést,és megnyugtatást kérek. :}     :{

Ma azthittem jó lesz, de nem volt.Mindig kiabál, mindig csak veszeekszik, és csúnyánbeszél, aztán elintézi annyival, hogy...jaj ölelj már meg csak vicceltem.Azthiszi nem érzem, hogy nem szeret, és egyre jobban távolodik.

Én mindig az olyan fiúkat kerestem ösztönből akik bántanak. Mivel a lányok fiú ideáljára kihat az apa lány viszony.Most először viszont azt érzem, hogy sok.Sok a bántás sok a csúnya szó sok a hangos szó és sok az egész.Nem vesszük egymást komolyan és akármennyire próbálok kedves lenni, magam lenni, szeretni ezt a majmot, annál jobbannyoom el...kézzel lábbal ellenkezik.De azt mondja szeretné ezt.De nem értem ha szeretné, hogy eggyütt legyünk miért viselkedik velem úgy mint ha valami szörnyűséget követtem volna el ellene.Amikor nem jártunk" sokkal jobb volt.Hiába mondom neki... hülyéneknéz.Így nehéz lesz szeretni...  azthiszem elkezdem a visszaszámlálást.Akaroom, kell nekem nagyon, szeretni akarom, de ha nem hagyja nemfogom erőltetni.Mert az erőlködés csak fájna.Ma a végszó ismét Norbi volt.Mindig ezen veszekszünk.Valahogy felhozza, beszélünk róla, aztán a fejemhez vágja, hogy túúl sokat beszélek róla.Pf.... remekbeszabott.

Apropó... de sajnálom istenkém... ...ma, ahogy megláttam szinte bekönnyeztem...úgy eggyüt érzek vele.Szörnyű érzés volt, sosem láttam még igazán betegnek sem... aztán most meg ez...miközben tudom róla, hogy 3 rossz szava sem volt még senkihez...őőrület...-.-...Az anyukájától nagyon féltem, pedig nem volt baj... ha kiíratják... hát én nem is tudom... igazságtalannak érzem.. eléggé =/ és nem is szeretném...

Szörnyű álmaim vannak legalább 5-6 napja.Mindig vitázom Bencével azon, hogy hogy tehet ilyet velem...aztán kérem, hogy ne menjen el.Ma például, felhívott álmomban és annyit mondott "szeretsz?"  én buta pedig egy naaagy és határozott igen helyett azt kérdeztem "micsodaaa?"... pedig szeretem.Tudja hogy mennyire nagyon, tudom, hogy tudja. Tudom, hogy ő is szeret és, hogy hiányzok neki.Nem értem mire jó ez az egész engem nagyon megvisel, remélem hamar rájön, hogy butaság és szalad majd hoozzám..    :{ a legjobb barátom a világon még akkor is ha ezt teszi... tudom, hogy most is tanácsot adna ha kérném...

Csupa rossz dolog történik megint nemtudom miért... de ismerős hullámok csapkodnak a fejem felett... nem tetszik.

Először szeretném ha a Márkkal helyre jönnének a dolgok, engedné, hogy szeressem, és ha nem is szeret, legalább nem éreztetné és próbálna egy kicsit felém orientálódni.Megértem, hogy nem akar változni én nem is ezt kérem csak, hogy ha egy kicsit is akarja ezt akkor ahoz mérten kezelje a dolgokat. :{ Norbert neked jobbulást :}... és tudod... Bence te meg... :'{ kérlek...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr751940800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása