HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

wáááááááááááá

2010.04.17. 10:43 szivárványmano

kééremszépeeeen hát mondjátok meg... ekkora prűd volnék?

neem hiszem el, hogy nekem aki magát a szavak emberének vallja, nem sikerül annyira kifejeznem az érzéseimet, hogy a barátom rájöjjön neem csak azért megyek át hozzá péntek este hogy szexeljünk.Hihhetetlen és megdöbbentő volt a felismerés, hogy Ő ezt gondolja rólam.Meg magyarázni sem volt erőm, hogy ez egyátalán nem így van... és mégpedig azért nem mert ha talán ezt sugárzom az azért van mert ő ezt sugározza felém.Ő az aki a nagy menő imidzsét építgeti és ahoz hozzá tartozik az én csak megduglak story... fekszem mellette mire megszóólal: Én nem szeretlek. Noss...ez volt a legkedvesebb mondat ami egész este elhagyta a száját.Majd ezután nem akarta kifejteni.Persze kifejtette, hogy azért mert azt gondolja ő nem elég jó nekem... és neem akar belebonyolódni.Én pedig nem értem akkor miért kezdtünk mi el... járni.De tényleg nem...mert az, hogy én azt hiszem nem vagyok elég hozzá az egy dolog mert Én tényleg mindenkihez kevés vagyok, de Ő az önbizalom megtestesítője, ezen filozofáál...hát ez... aztán jött az, hogy én csak dugni akarok.Hát teljesen kiverte a biztosítékot nállam.Kész... próóbálom nem elkövetni a szokásos hibáimat, próbálok normálisan belekezdeni valamibe, próbálom komolyan venni pedig elég nehéz mert Ő nem pont az a véresen komoly ember, és erre... annyira eltudja bizonytalanítani az embert.Majd lekéstem a buszt és Gerit kellett felkeltenem... itt volt a vége a napnak ..full K.O.

Ma nem akarok mást csinálni csak ülni és bámulni magamelé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr301928843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása