HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

the little things.

2010.04.23. 20:55 szivárványmano

 
Nekem pepsi, neki coca
nekem cipő, neki csuka
nekem ha felszed, neki ha lead
nekem a gyros, neki a kebab
neki jéggel, nekem jager
neki tonic, nekem nem kell
neki ha józan, nekem ha részeg
neki ha lassan, nekem ha szétszed
nekem búza, neki barna
neki jóga, nekem torna
nekem a haja, neki a szemem
nekem ha rám ül, neki ha fekszem
neki herba, nekem csalán
nekem biztos, neki talán
nekem ha kemény, neki ha puha
nekem ő mindig, neki én soha.
 

Találkozások

Hányféle találkozás, Istenem,
együttlét, különválás, búcsuzás!
Hullám hullámmal, virág a virágtól
szélcsendben, szélben
mozdúlva, mozdulatlanúl
hány és hányféle színeváltozás,
a múlandó s a múlhatatlan
hányféle helycseréje!

(Pilinszky)

 
   
 

 

 
 
   
 

Milyen felemás

Milyen felemás érzések
közt élünk, milyen sokféle
vonzások között,
pedig zuhanunk, mint a kő
egyenesen és egyértelmüen.
Hányféle szégyen és
képzelt dicsőség
hálójában evickélünk,
pedig napra kellene
teregetnünk mindazt,
mi rejteni való.
Milyen megkésve értjük meg,
hogy a szemek homálya
pontosabb lehet
a lámpafénynél, és milyen
későn látjuk meg a világ
örökös térdreroskadását.
(Pilinszky)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr571946588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása