HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

welcome to the tea party.

2010.03.27. 11:08 szivárványmano

Heloszija pisztácia :D

Tartalmas péntekecske.

Kezdem.Csak erős idegzetűeknek ...nyusziknak nem ajánlom.. :D

Hazaérek.. repdesek mert ma hazajön a művészúr :). Feelnézek msnre egye fene. Jön az üzenet... " hazajöttem de mennem kell vissza egész hétvégén nem leszek itthon, koncertezek.Hiányzol Kedden jövök...stb."  Én meg... jajne :(... hát ezért tartottam ki egész nyamvadt héten és tesséééék.Kicsit kilettem.Az egyetlen ember aki megtudott volna nyugtatni éppen sikereit halmozza de büüszke is vagyok ezért rá... nagyon..^^... hát nah akkor most jön egy nyomott hétvége.Amikor mr. buta ír.. mikor jobbkor ezis. Gyere... hm..jó megyek. :|... idióta. Elkészültem mentem... kis összetűzésem volt a sofőrrel gy nemsikerült ott leszállnom ahol akartam :D de végül oda értem.Úgy indultam neki ennek az estének, hogy ha máár nem Bencém akkor kicsinálok valakit. Mr. buta éppen bújós hangulatában volt, én meg nem.Valahogy nyers és bunkó hangulatomban talált, és sikeresen el is keztem felidegesíteni... jól felidegesítettük meg kellően vérig sértettük egymást... kikisért a buszhoz.Ott pedig sikerült vérig sértenie.Én közöltem vele, hogy azt sem hiszem el amit kérdez, szerintem nincs lelke, és nagy az orra.Hát ebből minden igaz kivéve, hogy nagy az orra.Szépséges orra van :) ... Ő erre a megfelelő pillanatban ami szerinte a buszmegáállóban volt visszavágott... " Én leszek az első kommentáló, és odaírom majd, ..megvolt, vagy  húzok egy strigulát, vagy inkább odaírom a sorszámod." Én erre..." oylan szemét vagy ... utállak"  mire Ő-" Dehogy utálsz 2 nappal ezelőtt mintha azt mondtad volna nembírod mert már majdnem szeretsz."  Na itt elborult az agyam.Nekem senki ne vágja a fejemhez a szavaimat, mert azzal azt éri el, hogy soha többé nem leszek vele őszinte, mindig vigyázok majd, hogy úgy beszéljek, hogy azt ne tudja az orrom alá dörgölni.Innentől hozzá sem értem.Jött a busz, hátatfordítottam, mire ő -" puszi?" ...Én pedig csak ráztam a fejem, hogy lófasz a seggedbe.Ő hátatfordított és amikor hátranéztem már sietősen sétált hazafelé.Valószínűleg jobban besértődött mint Én, mert nekem ez nem esett annyira rosszul, igaza van megvoltam, húzhatja a strigulát, tisztában vagyok vele, hogy ez ennyi, mert, hogy neki nincs lelke amivel elkezdhetne érezni, de a szavaimmal ne érveljen, mert lehet, hogy igaz, lehet, hogy kezdem megszeretni mert túlságosan naív, és szeretethiányos vagyok, de sikeresen öli ki belőlem úgyhogy felejtős drága lelki fertőm.Szóval, megint szépeste volt mint mindene este vele, néha nekem szar néha neki néha mindketten berágunk a másikra, de szerencsére Én már ettől ennyit vártam semmi többet :} ... hazaértem, lefeküdtem és aludtam, és reggel kicsit fájós fejjel ugyan, és kicsit letörten ébredtem, de semmiképp nem az este miatt hanem mert Bence olyan messze van tőlem. =( de most beszéltem vele, és egy kicsit jobb is, szerdán újra látom és bepótolom a hiányát az tuti :P :} nagyon büszke vagyok rá. Ahogy magamra már kevésbé, mert megint rosszkislány voltam.De ez megérte, kicsit úgyérzem visszaadtam neki amit kaptam tőle.Azt a nagy semmit. :) Biztosan kibékülünk, és találkozunk még, dehát ez már nem ugyanaz :P ... 

 kötelező jelleggel tessék meghallgatni a Kerli-Tea party-című számot :D isteniii.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr481872462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása