HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

igenezaz.

2010.03.31. 19:53 szivárványmano

sziasztok

hmmm... vasárnap este annyira unatkoztam már, hogy Szabi elé mentem Cglédre mert, hogy jött a Dávidtól... meséltem neki a dolgaimat, aztán olyan szintű oltásokat kaptam, hogy huh.. bárhogy érveltem a természetesen rossz dolgaim mellett, ő mindig hihetetlenül diplomatikusan egyszerűen visszavágott megcáfolva aztokat.Felnőtt az Én kis ribancom.Büszkevagyok rá, nagyon, meg arra is, hogy 3 éve makulátlan a kapcsolatunk :). Ennél jobb bestfriend-et se kapjak sose =) nemkell. Hmmm lássuk csak ezen kíívüüül őőő... nyuszifiúval is beszélgettem meg így kezdtem kiheverni a mr.buta álltal kreált sebeket, aztán így elvoltam a nagyvilágba vártam, hogy Benii hazaérjen... megismertem Ádit. Áhhm... nagyon édes fiúúcska, értelmes is aranyos is meg hasonlít rám, ez nem ego nem szeretem magam, csak tudjátok milyen az amikor mindig egyre gondoltok, :)... mindig befejezzük egymás mondandóját : D... és ő is így írja a smile-t.. : D ...xD... soo vele beszélgettem pénteken találkozunk is, eléggé kedvelem ami azt illeti, jobban mint amennyire ismerem, de nagyon várom máár, hogy lássam. :) Bence hazajött végre és  mesélt és gyerekek... ennélbüszkébb szerintem életemben nem voltam senkire még magamra se... ez a gyerek egy tehetség eztmár megmondtam párszor nade az, hogy végre mások is észrevették... annyira örülök neki. Koncert, koncert hátán, meghívás meghívás hátán, Spanyolország meg ideoda... hihetetlenül boldog vagyok... ugyanakkor szomorúú... mert elvesziktőlem az én kicsi Bencufiúmat.Érzem nemsokat fogom látni ezentúl ... de nembaj mert büszke vagyok rá és nem fogom elfelejteni sosem. :)Azt mondja ő sem engem. Meg persze szabadkozik, hogy hagyjam abba az egekig magasztalását de egyszerűen nekem nem megy  : D...  Mr.Butával ma nagyon sokat bezsélgettem , és mintha egy alma esett volna  a fejemre, megvilágosodtam... egyszerűen végre megértettem ki is Ő. Mit is akar tőlem, másoktól az élettől, mi a célja ezzel az egész jellemmel.Egyszerűen ahogy megértettem valami nagyon furcsa dolog történt bennem, eltűnt az ami miatt hetek óta fáj az élet és szeretetté alakult.Felszabadult egy érzés, hogy szeretem Őt, úgy ahogy senkit még eddig és ezután sem valószínűleg mert ebben ő az első.Barátnak éreztem, miközben nem az. Támogatni akarom, vigyázni akarok rá, mellette akarok lenni mindig, amikor szügséges, és soha többé nem akarom megbántani.Nem is fogom mert nehezen de megértettem :). A lelkem pedig szárnyal.Pénteken vásárolok anyával, aztán frufrut vágatok aztán go Ádii...  jóó kis nap lesz.Remélem... Holnap igazbaráthoz illően, hős tettet hajtunk végre drága hejesírásúrral... Bencével is lennikéne kicsit, igazából apa itthonlesz ezért elküldtek iskolába dehát  hülye lennék menni ha igazolásomvan xD... hmm... Ha addig nem az Ádis tali után tutira bejegyzek mert huh... várom..jóólesz =) .. addig xoxo. <3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr161884996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása