HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

heartbeating

2010.04.15. 16:59 szivárványmano

Halihóóó.

Esik az eső, fúj a szél. Remek nap az orrzsibbasztó migrénre.Mindenki depi, rosszkedvű, és amúgyis mindenki utál már... alig telik el nap anélkül, hogy ne kellene végig hallgatnom, hogy nem lesz jó ez. Senkisem érti, hogy a véleménye épp annyira nem számít, mint az, hogy mennyi időt pazarol az elmondására.Nem izgat ki mit gondol rólam és az álltalam választott fiúról, hiszen én vagyok vele, de ezt annyiszor mondtam már.Ha elront, el leszek rontva, ha megöl, meg leszek halva, ha boldoggá tesz, akkor.. bár isten ments.. de.. talán.. boldog leszek :).Fáraszt már a sok gyötrés. Azthiszik ha elforudulnak tőlem majd odafigyelek rájuk.Rossz stratégia. Én igen jól elvagyok azzal amit választottam és általában, meggondolva cselekszem.Ha nem is így látszik... tudom meddig mehetek el. :) Tudom, hogy Ő jó nekem.Mééég jobb :)          de nem lesz mindig így talán, de akkor most felhatalmazok mindenkit arra, hogy az orrom alá dörgölje, ÉN MEGMONDTAM. :)

Úgy érzem változtam, főként, tanultam a hibámból, és nem fogom ugyan azt elkövetni.Olvasgatva a bejegyzés címeimet, némeikbe bele sem merek olvasni... tudom melyik mögött melyik bűnöm rejlik, és tudom melyik mögött az érte érdemelt büntetés.Nem akarok több bejegyzést a bűnökről, sem a büntetésről, békét, nyugalmat, életet, szerelmet akarok. Ehez tartom magam :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr641924020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása