HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

nagyfej.

2010.04.01. 21:23 szivárványmano

Gyeerekek elégvolt egyetlen másik blogot olvasnom ahoz, hogy újabb felismerés szülessen a szarságomról. A blogom amire ígyis büszkevagyok mert ez az első dolog ami mellett ilyen rég kitartok, egy rakás szar. Semmi értelmes témám nemvolt még sohasem, lehetséges, hogy ez itt a különlegesség x)... deroossz.. ma amúgyis szócsatáztam testi hibákról egy naaaaagyonkedves ismerősömmel :P... mr. buta* ... moondom ..nekem tényleg nagy a fejem? tudjátok aztvártam, hogy jaj dehogyis én végig csak hülyültem ezzel ciica neem nemnaagy... ehelyett azt kaptam, hogy igen :D nagy a fejed de ez így aranyos. XD..Hát kezdek beletörődni a frissen felismert ténybe... és azzal védekezem, a cicikkel kompenzálta az alkotóm a nagy fejem. Mire Ő: Igen igazadvan ha azokat nézem, már kissebbenk tűnik.Na azért még kapsz. A hangom persze nem maradhatott le aztis szét kellett fikázni, de alapvetően aztmondja nincs baj velem x). Hercegkirálykisasszony-nak hívom igen tudom, hogy fiú és pont ezért... szóval a végére összesítve ezt kaptam:

"Te vagy a hercegkirálykisasszony nagyfejű szexrabszolgája" ehh... bájos teremtés ez a fiúcska nemde? Elgondolkodtat mindig az életen.De alapvetően nagy színfoltja Ő az Én életemnek.

Chhh... szünet : D szünetvan mától... holnap el is kezdek élni.Vásárlás, fodrász, este témázgatuunk : D Ádivaal...   aztán vasárnap állatkert x) családias légkör... semmikedvem szerintem tuti kihúzom magam alóla. Hétfő húúsvét és Én valami eléggé, húsvétiasat szeretnék csinálni, nemtudom mért... :D... de aztán lehet, hogy semmisem lesz a nyuszikból és inkább zűlök egyet... megígértem hejesírásihibának is, hogy vele is leszek, mr. butával is szeretnék lennii, Bencével is kezdenem kellene valamit mert Ő nemigazán aktiválja magát felém ami nemtudom mért van de ahogy ismerem csak az kell neki, hogy menjek és jól homlokoncsapjam, hogy heey ember mivanmáár.Ádival is szeretnék időt tölteni főleg ha jól alakul a holnap *-*... és Szabimat is felkellene élesztenem, hogy legyekmár egy lánnyal is a szünetben, meghát imádom iis... ha jön vele a Dávid is =/ háát..legyen... a megérdemelt szarrá oltásomat megkell egyszer kapnom.. :P szóval ideisodais dee nempunnyadunk ám. Nemszabad. Éljünk.  =) ésésés... most tuti jólesz a holnap érzem mert Ádi naagyon olyan =) már most annyira várom mert kb...hiányzik.Neemtudom de moost | 21:34  | kiment bicajozni, rékellett beszélnem mert nem akart itthagyni, és aztmondta fél11re jön... Én meg megvárom.. hát ilyen se sűrűn van.Többször várnak rám mint Én akárkire dehát személye varázsa úgynézki :P... örülök, hogy van neki varázsa =) remélem ez csak nőő ha holnap eggyütt leszünk.

Jézusom annyit tudok beszélni mostanában már magamat is unom nagyon durva =/=/=/

szálkament a kezembe :S... :D és a könyököm is fáj mer' futottam a Furival és megállt előttem Én meg átestem rajta.Neki nemlett baja x)... micsoda összefüggő témák xD 

 

    zeneajánlóm: Never Shout Never - Simple Enough <3  nekem most ez a szép ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr141887926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása