HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

lélek vámpír

2010.01.26. 21:05 szivárványmano

 ádííosz ámiigosz!

 

Jaaj de szaar napom van ma... rosszat.."rosszat" álmodtam. Olyat amiben a szerepem leginkább..."lélekvámpír"... fuuj..úgy ébredtem...hogy álmomban az ágyamon feküdtem ..és mondtam, hogy nem nem ez nem lehet igaz  fel kell kelnem...és kinyitottam a szemem...ugyan ott feküdtem de már egyedül... a sötétben...mondhatni szerencsére...megvolt pecsételve a napom...egész nap csak járt az agyam mert tudom, hogy alig ismer az ilető aki a jelzőt rám aggatta mégis beletrafált valamibe...mert lélekvámpírkodtam én már életemben nem keveset azthiszem... szégyellem is meg bánom is meg tudom azt is, hogy ezért ment el tőlem az aki fontos volt...már szinte félek.Milesz ha megbántok még valakit.Ha megint az történik ami ezelőtt. Mivan ha én ilyen vagyok, ha nem vagyok jó ember és nem tudok megváltozni?...borzalmas... ellógtam a fotóstanfolyamotis...basszameg kifognak b*szni és azitis miért?Mert lusta vagyok meg nincs akaraterőm.Egy rosznap és kész is van mindent otthagyok...ennyi vagyok... "ennyih"... még a buszos is leugatta a fejem amikor felszálltam..kishíján lerúgtam... bambit is sikeresen szétoltottam...neharagudj:S... aztmondja sosem késő megváltozni minden csak akarat erő kérdése..de ha az az ami nincs akkor... akkor mivan? És lehet az, hogy az álnok érzelmi zsarnok ember aki nem akar az lenni olyan jól álcázza magát, hogy bedől neki bárki?...vagy mi nem látjuk úgy magunkat ahogy és csak felfújjuk a dolgokat...vagyis lehet hogy csak én...? ami jó mert akkor látjuk a saját hibáinkat ..sőt nagyban látjuk... de kitudja hol rontjuk el...ki tudja, hogy egy idő után nem e megváltoztathatatlan és visszafordíthatatlan egy bizonyos reakció... mivan ha ösztönösen taszítható az az ember aki szeretni akar minket. És egyátalán ilyen van? Ki mondja meg ilyen vagy e...kinek hiszel... miért tudná rólad... bármi is a válasz ezekre a kérdésekre az én fejembe befészkelt ez a két szó... és a tudatalattim akcióba lépett... csak az kiabál aki fél... ugye?...  

pápá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr471704904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása