HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

three, two, one...FUN!

2009.07.06. 20:11 szivárványmano

Azt mondtam holnap jövök..hát kicsit késve de jöttem is ...közben túlvagyunk egy VOLT fesztiválon, rengeteg utazással töltött órán...szenvedésen...mámoron és furcsaságon...készülődtünk a volt fesztiválra Bazsival ő ugye fellépett érthető hogy, 3 nappal előtte sem tudott aludni nem még közvetlen előtte való éjszakán...de nekem ment volna az is ha hagyta volna de neki persze hajnal 1 óráig gitárt kellett húroznia...6kor keltünk marha kipihenten és fitten...neki vágtunk az ismeretlennek...először be kellett mennünk Pestre fel kellett vennünk egy ismerősünk ismerősét a "tanárnő" néven emlegetett hölgyeményt...nem is volt baj mert én cipő nélkül indultam gondoltam majd út közben veszünk...9kor volt találkozó akkor nyitott a kurva cipős bolt..nembaj késünk ez a mi formánk...végre volt cipő végre találkoztunk a "tanárnővel" végre indultunk a cél felé...meg sem álltunk Sopronig...el sem tévedtünk Bazsi a helyzet magaslatán volt függetlenül attól hogy, néha majdnem elaludt...odaértünk megtaláltuk Lacit ami nem nehéz ő szinte mindig mindenhol ott van..ott is volt le is rendezett minket azonnal bele is zavart a kis "idillünkbe" picit... de azért megoldottuk...3 óra lehett Bazsi fellépéséig... a víz folyt minden zugunkból mert 60 fok volt és közben meg már remegett kezünk lábunk a idegtől...helyet kellett találnunk a sátornak, ami nem volt egyszerű mert du. 3kor már mindenki befészkelt...de találtunk helyet nehezen és le is basztunk gyorsan mindent...(Dóri sátra különben sem foglalt nagy helyet..köszönjük :P :) ) alig szusszanhattunk menni is kellett megkeresni a színpadot...hip-hop megtaláltuk ott is volt akinek kellett lenni Bazsi el is tűnt hangolni...én ücsörögtem ott a Cool színpad mögött és egyre idegesebb voltam ahogy az éppen fent lévő zenekar előadása a végéhez közeledett...mocskosul melegvolt mint írtam...és én komolyan mondom már büdös voltam..de nem mertem elmenni fürdeni aggódtam ha elmozdulok Bazsi mellől akkor idegösszeroppanást kap/ok... üldögéltem és akkor ők következtek..este 6 óra volt vagy még több talán csúsztak is az előzők...hirtelen ellepte egy csomó ember a színpad hátulját...mindenki hangszerekkel a kezében rohant..ki fel a színpadra ki le a színpadról...el kezdték a Gáz Rózsák a fellépést, Bazsi a 3. számnál lépett csak be...én ilyen ideges még talán a kisérettségin sem voltam...pedig akkor sem voltam piskóta...és akkor ő jött...előre mentem a közönséghez akik már be voltak indulva rendesen...napszemüveg volt rajtam de nem is ártott mert hát... ahogy felment én bekönnyeztem nem tudom az ideg jött ki vagy a büszkeség vagy mindkettő de én ott kiakadtam..fényképeztem tapsoltam és néztem az arcokat akik sikítottak tapsoltak bambultak és néha a szöveget is énekelgették... Bazsin nem látszott hogy, ideges pedig hát dehogynem... belekezdett számokba és hol rontotta a szólót hol nem illett a képbe az amit tudott mert a zenekar többi tagja nem így játszotta..milyen csodákat tett volna egy nyamvadt  közös próba...és akkor jött a Knockin' on heavens door... elkezdte az éneket...a közönség már csak maga a szám miatt is örült és sikítozott, meg hát nagyon beleillett ebbe a képbe Bazsi hangja kinézete meg úgy az egész...belejött és magabiztosan énekelt mint a nagyok... a szólókat eljátszotta szinte hibátlanul és siker volt...én örültem éskitört belőlem a megnyugvással vegyes büszkeség...rohantam hátra a színpad mögé ahol persze mámor ittasan azonnal oltotta magát a kis hülye.."Nagyon szar voltam de végre vége van"...na hát nem tudom melyik énekes kezdte még így..első fellépését egy borzasztó szar dolognak élte meg ...de én nem láttam miért és inkább örültem a sikerének látványosan...a színpad mögött furcsán is néztek az emberek rám...fokozatosan esett le az a bizonyos kő a szívéről...láttam rajta a felszabadulás jeleit és én is lenyugodtam...na de innentől egy kalap szar volt az egész fesztivál...ez volt a határvonal...innentől csak jöttek a rossz élmények... lenyugodva ittunk egy kicsit és elindultunk körbenézni végre.. már idegesítő volt a tömeg pedig első nap voltak a leg kevesebben szinte csak a heti jegyesek mert ugye nem volt semmi híres fellépő...lögdösődött a sok részeg faszkalap és ez engem abban a fáradt ,nagyon álmos, "hagyjál békén" hangulatomban jól felidegesített... aludni akartam menni már 11kor...el is mendtünk...jól befeküdtünk a sátorba csupa összkomfort és kényelem... a föld kemény és mellettünk nemsokkal egy színpad..remek helyet találtunk...forgolódtunk egy ideig mire sikerült megbeszélnünk hogy, egyikünk sem tud aludni...itt szembesültem/tünk az első pofonnal...menjünk ki a kocsiba!?...volt ez a remek és tényleg életmentő ötlete Balázsak...mert ha akkor nem megyünk ki lehet hogy, 4 napig nem alszunk semmit...ki battyogtunk a parkolóba nem volt túl közel...elhelyezkedtünk és 10 perc múlva már aludtunk is...talán fél8 körül ébredhettem fel..rohadtul fájt minden porcikám és mellettünk a VOLT infós mellényekben a srácok röhögtek rajtunk...akkor már nem hagyhattam aludni Bazsit se, pedig szegénynek még nagyon ment volna... folyt.köv. lentebb...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr971230563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása