HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

patience...

2009.08.14. 12:04 szivárványmano

Wuuhuuu...meegjöttem  :P... és ahogy mondtam..jóleszek.. jó is vagyok, el kezdtem végre matekoolni :S ... de szerencsére jobban megy mint vártam úgyhogy remélem nem lesz probléma a szaros pótvizsgán...ha már idáig süllyedtem...  amúúgy nem is tudom mit írjak mert naaaaaagyon rég nem írhattam már és azóta huuuhuu... de említést mindenképp kíván az újdonsült KISKUTYÁÁÁÁÁM ... a neve Nyomi...először azthittem fiú mert semmi lányos nincs benne de mégis csak kiderült, hogy leányzó... de akkoris egy kis nyamvadék... kedden megyek a mamámhoz...ahj...rémálom elzárva a civilizációtól és most egész 6 napon át mert kedves anyukám ennyit szabott meg..és ha nem megyek vele akkor ...jujj.. nem is boncolgatom mit vonna az maga után... remélem kibírom mert igazából el fetrengek én bármeddig na de sosem voltam még ennyit távol a szerelmemtől...ez azért tényleg nem kevés idő :S... ki tudja mit csinál unalmában tőlem 400 km-re... remélem semmit :(... vagy ha valamit csinál is azt én sosem tudom meg xD ...nem.. a bizalom teljes csak naagyon fog hiányozni :( ... oo és akkor... a furcsa dolgaim.. újonnan képzeljétek hülye álmaim vannak... nem csak hogy megálmodok valós dolgokat is amik aztán bekövetkeznek hanem mellette észveszejtően idegesítő reális mégis béna álmaim vannak..msn kiírásokról..aztán azok történetéről... álmodtatok ti már msn kiírásokat :O ...pedig nem msnezek olyan sokat... de rossz mert furcsa érzésem van miután ezeket álmodom :S .. és ráadásul kelletlen személyek tolakodnak az álmoaimba..1 hete  már bizonyos személyekkel álmodok sztem ez már nem csak az én tudatalattim hanem..nemtudom... ezen kívül méég... áhh.. rámtört megint az önbizalomhiány vagy én nemtudom de meggyőződésem, hogy a szerelmem nemsokára megfog engem unni mert nem vagyok elég jó...ebből kissebb vitát szítottam amit nagyon sajnálok utólag. :( ..dehát megálmodtam hogy nem szeret.. :( ... gondoltam segít és akkor valamit másképp csinálok hátha úgy jobb...de ez persze két oldalú dolog és az ő vélemény teljesen más volt... ezt is befejezem mostmár......túl kevésnek érzem magam bármihez... de lessz ez még ígyse szóóval... legyetek rosszak kezeket a paplan fölé és szeressétek egymást amég lehet... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr491308948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása