HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Utálom a hétfőt.

2009.06.22. 11:17 szivárványmano

|Siker..végre nincs ocsmány háttérszín...|

Hát bizony... undorító egy nap...még akkor is, ha most nyári szünet van és akkor kelek amikor akarok mert eddig ugye azért volt utálva mert hétfőn 5kor igen hajnal 5kor kellett kelnem. De a jó Garfield fanok mint utálják a hétfőt!

Kicsit visszatérek a tegnaphoz mert amikor befejeztem a blog írást és elmentem, hogy alszok akkor az nem sikerült.Nem bírtam és ezért elkezdtem Tv-zni.Kapcsolgattam kapcsolgattam és egyszer csak Mtv: Happy Tree Friends?! hooopiii.. naggyon durva látott már valaki belőle akár egy részt is? Maga a megtestesült hihetetlenség...na a South Park se semmi meg azért az jó is de ez?!..Ez nagyszerű...újabb példa arra, hogy az emberi fantázia határtalan.Nézzetek meg belőle egy részt... nekem tetszik...3 kis nyuszisünimókus-nemtudommi lényegtelen...szerencsétlenkedik de randomul összevan pakolva..vicc az egész...minden második képkockán fröcsög a vér az agyak és a belek...!!! Nah mind1..állat...

Nem várok sokat ettől a naptól sem, hiszen pont úgy kezdődött mint a többi... de nem szólom el a dolgot mert még csak reggel van... 11:21...

És mégis mennyi dolog jár a fejemben... nemsokára Volt-feszt. Vele eggyütt...izgi... holnap meg találkozóm van egy munka miatt...amiről nem hallok túl bíztató híreket...sőt inkább ilyesztőeket... dehát ideje megtapasztalnom egy két olyan dolgot is ami nem pont az én igényeimnek van szabva... aztán ott van...Ő is...mért nem tudok szót érteni vele mostanában, pedig tudom, hogy velem van a baj mert mindig velem van... és hiába tudom mert amikor a tetteknek kellene beszélni...belőlem megint előjön az a flegma bunkó idióta... ki gondolná, hogy ez mögött még valami kis szeretet is meglapul..pedig nem is kicsi... csak helyre kellene álljon benne valami lelki béke féleség... :/ furcsa... mintha mostanában teljsen más lenne a kettőnk világnézete...pedig szerintem valójában igazán 1... vagy talán két fél...(=1)... nemtudom...

Dóri pedig elköszön mert elmegy 1 hétre Erdélybe...hátmostmár még ő se lesz itt pff...Anita sincs... nahát nahát..magamra maradok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr861200569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása