HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

37 :(

2009.07.21. 21:43 szivárványmano

Na most szerencsére nem mondtam hogy holnap jövök mert nem is jöttem...(bocsánat kedves kis blogom...hisz neked írok más úgysem jár erre...)...semmi érdekes sem történt..csak tellnek a napok és egyre fáradok...néha jön egy kis lelki plusz de néha beengedem néha nem...nem kell sok csak egy puszi vagy egy ölelés máskor semmisem elég ahoz hogy kizökkentsen..ennek áldozatai a szeretteim akiket sajnálok mert hát tudom milyen az amikor nekem rossz a kedvem...apropó rossz...rossz de nem úúgy hanem csak...kezdek elfáradni a mindennapokban...úgy érzem akire számítok hogy talán egy kicsit fontos lehetek neki...az pontosan akkor törli ki a nevem a memoriból és felejt el...és én értem és megértem mert senkinek sem kell egy púp a hátára a személyemben...de fáj mert nem olyan könnyű magammal megértetni hogy másoknak nem arról szól amiről talán nekem szólna...ha volna...de nincs...úgyhogy ideje elkezdenem leszedni a sebtapaszokat és hagyni hogy a seb begyógyuljon...és arra figyelnem aki megérdemli...és nem bántani mert ő az aki megérdemli a figyelmemet mert ő szeret engem ...talán...most még ezt hiszem de hiszem :D...köszönöm is neked :) Balázs :)   ... és azokra akik velem vannak (köszönöm) Csigám  Ci!D és a többiek... ezen kívül semmi érdekessel nem tudok szolgálni ez sem volt érdekes csak jólesik kiírni magamból... jaa Farmos Rock Disco... nem nyilatkoznéék csak annyit fűzök hozzá...soha többé boszorkányok... ! ... soha többé ... elkellene kezdenem tanulni de lelki erőm híján olyan vontatott az egész..mindig kibújok alóla...de majd...most.. jóleszek... (K)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr631259720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása