HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

mr.sors most rám figyel.

2009.08.29. 12:18 szivárványmano

Jóestét..most este van...rég írtam...nagyon rég...de ez ebben a jó..amikor írnom kell írok..amikor nincs kedvem akkor nem kell...elkezdődött az iskola..a tökéletesség éve...11...azaz 3.-os vagyok : ).De eddig nem igazán mutatkozott meg ennek az évnek a jó oldala...unom máris az iskolát állandóan lógok mikor tudom, hogy semmi jóra nem vezet...az új osztályfőnököm egy ...idióta...

 

Hagyjuk is az iskolát...most ősziszünet van és ez a lényeg...bár nem töröm magam össze annak érdekében, hogy minden percet remekül töltsek el.Nagyon érdekesen alakul az egész ősz...imádom ezt az évszakot meg a telet is.Az illata a hangulata a színei mind én vagyok ilyenkor olyan vagyok mint más emberek tavasszal...felélednek az ösztöneim és ilyenkor leszek igazán életképes.Most is így van ez egészen jó napjaim vannak kivéve azokat amikor magamba fordulok mert épp magányos vagyok vagy csak gondolkozom...a sors gúnyos fintora, hogy sok régi arc feltűnik...és olyan pontossággal mintha csak kiszámította volna, hogy mikor kell érkeznie...az év melyik szakaszában...napra pontosan...rengeteg fejtörést okozva ezzel nekem.Van akinek a visszatérése hatalmas öröm és van akinek nem...és van olyan is...aki bár vissza térne...vagy csak meghallgatna és megértene... Balázzsal még mindig vagyunk már lassan egy éve : ) nem felhőtlen ez a kapcsolat...sem...mint ahogyan szerintem egyik sem a világon..és csak jönnek az akadájok és a váratlan "szembe köpések" amik nehezítik a szerkezetet... harcolok...de néha azt érzem minden csak ellenem játszik...mindenki csak dobálózik az engem minősítő mondatokkal...ez a nemlétező önbizalmamat még 37 felé töri...kiszaladnék a világból...vagy csak mellőle szaladnék el meg úgy mindenki elől el...hogy ne halljak senkit aki véleményt alkot rólam...mert ilyenkor elindul az agyam, vajon miért mondják..biztosan igazuk van...a Balázs mellé jobb kell én is tudom jól...és már megis győztem magam...és már le is hangolódtam...de nemtudom megtenni...se vele, se nélküle.. hjajj... na meg az álmaim...mindig is jelentést tulajdonítottam az egyes álmok miértjeinek...és most...már 3-4 napja ugyanazt ugyanazzal a személyel álmodom..más a helyszín ..de a lényeg ugyanaz...bánt...aláz...játszik...fáj!!! Ismerős az a reggeli rossz érzés amikor sírva ébred az ember...noss én úgy...ez néha az egész napom elbassza... mint a mai napomat is..szörnyű :S...remélem a holnap jobb lesz...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr101346060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása