HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Booldogat gyerekök...

2009.12.24. 15:32 szivárványmano

Hát boldog karácsonyt mindenkinek... aki megérdemli...

Hányingerrel keltem ma ez nem csak az estének köszönhető hanem annak is, hogy gyűűlölöm a karácsonyt... fuj... na de... a tegnapról és a máról írnék inkább...

Este vacsora: szar... nem ettem szinte semmit mert a gyomrom valamiért akkorára volt összeszűkülve mint egy dió... egy somlói galuskát nem bírtam megenni egyedül...így inkább ittam :D... jól bekészültem...

Kéésőőbb átmentem BB-be... Geri kirakott előtte onnan átvett Máté... jóhely csak a hangulatom volt szar meg már hányingerem volt... ráadásul... szörnyű hangulatomat nem leplezve azonnal kicsináltam a társaságot... 3 mondattal... dee az unoka huga vagyok, az egy füves kis buzi... vele lóg a rokonod akkor ő is egy füves kis buzi... te is velük lógsz, akkor te is egy füves kis buzi vagy!...na innentől nem kellett bezsélgetni se...legszívesebben elaludtam volna az állomáson és haza se mentem volna...csak a 2 fiú nem kellett volna oda...ráadásul Máté...kicsinált(ál)... átvertél...sosem beszélek a levegőbe...mindent amit mondtam úgy is gondoltam és erre te meg...hidd el nem vagyok alkalmas erre...egy kiélt kurva nem erre van kitalálva :) és én az vagyok...neked főleg...már másnak is leginkább...shhh... legalább éjfél után küldhettem az első boldog karis smseket a szerelmeimnek :)... cicáám, pajtiim(L)

Ma fáj a fejem, hányingerem van a hangulattól... és rákellett innom a dologra, hogy elviselhetőbb legyen :D... még jó, hogy anya bekészült az ünnepekre... 

próbálom magamon a nyomást csökkenteni és kitalálni inkább milesz az új évi fogadalmam... ötletek?... :P... mindenesetre addig amég nem fogadok meg semmit azt csinálok ami jól esik nem igaz? :D...majd megfogadok aztán mindent csak előbb kijátszom :P...

szerelmem kitalálunk valamit és szétcsapjunk magunkat szilveszterkor úgy is :D ne para akár az utcán is :D... vagy egy műűvházas partíí keretében :D

cuppcupp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr471620800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása