HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

...élek még?!...

2009.12.27. 16:44 szivárványmano

Ejj hejho... micsoda éjszaka...

Leszállok a buszról fél6kor már előbb itt kellett volna lennem de így is jó... keresem a szememmel merre lehet a Bence úr.. áh megtalálom a haja összetéveszthetetlenül áll... oda megyek... szija..áhh ez a hang... ez az aarc... jaj ne seggberúgós cipő...nem baj bevallja, hogy kicsit cigányos beütésű így elnézzük... bőr répa nadrág... hűű...hát hol volt ez a srác eddig : D?? Hmmm...zenész...bőrgatyát hord...a haját imádom a pofija édes a...hm... szép O.o... Oké megyünk megyünk mendegélünk beszélgetünk jönnek értünk kocsival elvisznek kiszállunk odaérünk a házba...már velünk van a Máté meg a Pisti aki a házigazda és elénk jött, hogy el ne tévedjünk... beérünk a házba, első kép kompozíció: alkohol...nem kevés...jajj... én ma józan maradok mert az úgy a vicces... (ezt ti soha ne próbáljátok meg gyerekek...szülői felügyelettel se!)... oké megy a duma végre jönnek a többiek életmentők mert Máté a fárasztós vicceivel megölt félig...piros polietilén pingponglabda...pf... jön a másik Bence azaz Bence 2 :D...Oti és Rencsi...jóófejek (y) tök jól elvagyunk ahoz képest, hogy én ott mindenkit ma láttam először... egyszer csak már azon kapjuk magunkat, hogy Dékány uraság és Pisti a házigazda mocskosul részegek... ezt hallgattam 7-8ig...ez olyan ciki...hát ez nagyon gáz...de ciki úristen..igyál már te is... de én nem akartam... ez így még viccesnek hatott...amég a Pisti olyan rosszul nem lett, hogy befoglalta a fürdőszobát lekuporodott a slozi mellé és nem kezdett el hányni meg egyéb szügségleteit végezni... kicsit aggódtunk érte amikor már nem sok jelét mutatta életnek és a feje a wc-be lógott... mind1 elég rég benn volt én már hagyom... bemegyek a szobába Bence fekszik az ágyon hát odafekszek mellé még mögém is bújik át is ölel... jobb nem is lehetne... fekszünk ott egy ideje amikor félálomban ennyit hallok..." jaaj a baszós kurva dékány a baszós kurva mi?.." hát így belém hasított a tudat, hogy basszus és...tényleg ennyi... úgydöntöttem felállok inkább és megnézem a Pistit... már egész jó színben volt Bence 2-vel megfogtuk felállítottuk bevittük a szobába lefektettük... meg is próbáltuk még a nadrágját is felhúzni... végre  kis pihi kilépek a szobából hát jön az újabb adag...csak ost a Bence hányt... a baj az, hogy a hátán feküdt és arcba hányta magát gyakorlatilag...a haja a feje a füle a gatyája a fali szőnyeg az ágy de még hátul a boxer alsója is hányásos volt... noss a plusz poén... ha nem állok fel mellől hanem maradok még mellette 3 percet...akkor engem hány le ilyen csúnyán... mind1 hát kikászálódott nagyjából megmosakodott..nagyon nagyjából aztán befeküdt a Pisti mellé és a két hányás szagú ott fetrengett bent... én kiakadtam nem akartam, hogy ez legyen hát én a Bence miatt jöttem ő meg összehányva fetreng gyerekek haz akarok menni... rendes bagázs okéé menjünk akkor buszmegállóba... nem volt közel és persze nem is volt már szombat este buszom...remek hol a faszba aludjak most... nincs más választásom Pistinél kell... de egyedül nem kérlek maradjatok veleem..és a rendes gyerekek mardtak velem szinte mind kivéve a Máté... összetalálkoztunk még pár arcal városban alig bírtuk őket levakarni, és bemesélni nekik, hogy nincs már egy kis pia se ne jöjjenek a Pistihez...de sikerült és visszaértünk... a két srác egész jól volt de mi kiültünk a konyhába...egyszer csak Pisti előmászik hatalmas vigyorral a képén... huuu...megöllek... aztán felszedte a Bencét és elmentek fürdeni... mi beültünk szobába iszogattunk beszélgettünk tök jó volt...már majdnem aludtam amikor a Bence 2 mondja, hogy nem kéne inkább nézzük meg őket fönt...joh... menjél...én nem megyek...persze mentem de csak az udvarra végre lejöttek frissen és szinte..szinte józanul a kölykök...de onnantól nem lehetett velük kezdeni semmit...befeküdtek az ágyba és senki sehova...najó de nekem megígérte a Bence, hogy vele alhatok...oda másztam közé és a Pisti közé...de az nem bizonyult jónak... a Bence gitározott a bordámon a Pisti szintetizátorozott a combomon...is... nah jó elég...Bence 2 adj helyet magad mellett a hányásos ágyon :D...tv lekapcs...én innentől ez ment...én meg Bence kettő meg Reni pofáztunk, Pisti és Bence pedig : "kussoljatok már bazdmeg aludnánk...fogjátok be a pofátokat végre..." okkéé...akkor menjünk ki...kimentünk teljesen jót beszélgettünk megint  Bence 2 hányt mert hát egyedül lecsúszott egy liter vbk :Dmeg pezsgő meg minden szar...de kellett neki tudom én :P...de Reni álmos lett és aludni ment Oti mellé...én meg Bence kettő hajnal 4kor úgy döntöttünk sétálunk egyet ha már ekkora itt a punnyadás..akkor aludjatok...sétáltunk ültünk mentünk beszélgettünk hihetetlen jól elvoltunk...marha jófej gyerek ez a Bence :P...(a második) :D... visszamentünk Rencsi ült kint a konyhában ...apu jön 6ra...fél6 van na jó várjuk meg vele minek aludni már... de menjünk addig be és keltsük fel a népet... majdnem sikerült is a Bence már egészen felkelt de aztán Reni elment és újra bepunnyadtunk akkor már a Bence 2 meg én is... feküdtünk egymás mellett és húzgáltuk le a takarót egymásról... néha elszunnyadtunk aztán felriadtunk, hogy huu hány óra van és kiderült...5 perc telt el és még csak 7...még csak 7?...mikor én még nem aludtam semmitsem...fasza...Bence 2 szinte már rajtam feküdt de nem zavart melegített inkább mikor rájött, hogyha a másik Bence takaróját elveszi akkor lesz takarónk :Dle is húzta róla egy röpke mozdulattal és onnantól mint a bunda úgy aludtunk...volna...de már nem aludhattunk.. ment a buszom...és Bence 2 megígérte, hogy kikisér..mert édes... felis keltünk mindketten egymás fején röhögtünk...jaj hogy néztünk ki... mondom bemegyek köszönni...benyitok a szobába... köszönök..Erre a Bence reakciója " a-a"... mire én...akkorőő.nem köszönök?!.. mire ő "ühüüm"... akkor kapd be... kisétáltunk állomásra pont volt buszom beletrafáltunk...szegény Bence 2 egész úton azt halgatta, hogy mim fáj hol és de szaar, hogy így alakult...fájt a derekam az alvás nélküli fetrengéstől amit a Bence 2 gyakorlatilag rajtam végzett :D...fáj a torkom a cigifüsttől amit harapni lehetett... a fejem a martinitól..a gyomrom a nem evéstől... és szarul éreztem magam... én ezt nem így akartam...azt a Bencét szerettem volna egész végig aki az állomáson várt... így sem volt vele baj részegen egyszerűen enni való...csak ...már az ő kedve is elromlott... bár végülis...Bencével aludtam csak nem éppen azzal amelyikkel szerettem volna... :D de veled is jóvolt panda ;)... furcsa egy élmény volt de legalább megismertem egy pár jóó fej emberkét :)... mély nyomot hagy az tuti... még most sem tudom mi a fasz van...pedig délután 5 óra...összevissza az egész de jó volt... :) köszönyöm a meghívást... :)...

Ui.: Bence nem cseréltünk nadrágot... =(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr231626371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása