HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

spontán ezévi utolsó szóömlés

2009.12.31. 22:46 szivárványmano

Gyerekeeeek máásfélórácska és jövő van :) happy new kibaszott year...

 

Ezévi utolsó beszámolóm téémája a társas lényeket beszélné ..íírná ki...

 

... amilyen én is vagyok, Bencimmel jól kitárgyaltuk így hát bemásolnék egy két spontán szóömlésemet... én vagyok pon :P

agyagpandaüzenete:szeretsz függeni vkitől?pon üzenete: imádok...a lételemem

                    

:agyagpanda    

*

de mien értelembeszeretsz?
   

 

*úgy hogy legyen kihez alkalmazkodni legyen aki szab határt mert hajlamos vagyok túlzásokba esni..és legyen aki...akitől függök mert imádom..

 

 

agyagpanda            utálok minden dolgot amihez megkel alázkodni alkalmazkodni kell és kedvem ellenére tenni vmit

 

pon üzenete:

     

*én imááádok megalázkodni és alul maradni imádom ha irányítanak ha karakteres annyira a személy hogy elbűvöl vele ésss..szinte a gruppija leszek tőle..1 ember volt ilyen  az életemben és ő azthiszem marad is ilyen...és nekem olyankor van kedvem mindenhez ami az illetőha nincs akkor érte megváltozik az elképzelésem minden erőlködés ellenére...

   

 

 

 

 értitek? imádom..ti is? tuudom.. nyugalom mindenkinek meg van az a bizonyos inprinting társa és megtaláljátok :)...keresséétek... jövőre jobb lesz így álljatok hozzá BUÉK minden kedves blogolvasómnak  a bulizóknak kevés detox élményt kívánok a hűtleneknek sok viszonzást a kedveseknek sok mosolygást a szerelmeseknek sok összebújást ;)... köszönöm a támogatást minden pajtimnak cicámnak csigámnak :D ... és külön neked Bencim mert te bár nem rég vagy benne az életemben de annál többet tettél értem köszönöm...hosszú barátságot kívánok nekünk ma éjjel...és mindenkinek köszönöm aki részese volt vagy így vagy úgy...egy tapasztalattal több nem de? vagy így vagy úgy már mindegy magam mögött hagyom : D..duurva...      szilveszteri kívánságok fogadalmak ..teljesüljetek...!  én már várom milesz belőletek :D csók a homlokokra ...soksok boldog napocskát mindenkinek :)

 

 

 pon:

 

*

 

 

 

   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr431636160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása