HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

' ButánBéna '

2010.02.22. 16:58 szivárványmano

hát helooszijasztok..^^

Ott tartottam igen, hogy a régi vagy az új... és az új. úgydöntöttem az új felé veszem az irányt...  nem így konkrétan bele az újba csak...inkább most nem bele a régibe : ) ... a lényeg, hogy pénteken dekkoltam otthon és szombaton arra gondoltam összefuthatnánk a Bencuval.Rég láttam és úgy szeretek vele bezsélgetni ő olyan felülemelkedett...durván művészlélek. De szombatra változott a szélirány bedepizett és aztmondta nem kívánom én most a társaságát hidjem el.Jobban tudom hogy így is jó lett volna de nem erőltettem.Egészen késő délutánig nem tudtam mit csináljak amikor is beszélgettem az egyik ismerősömmel... mondta, hogy menjek át aludjak nála.. hmmm hát reendben : D... éljen a vállalkozó szellemem.Mentem is útközben a buszon kaptam egy érdekes sms-t. A tartalma "Bent van a dréherben a déékány a dréherben" Dékány egyenlő Bencu ...hmm... ment a telefon ide oda hát kiderült, hogy a művészúr egyedül borozgat az utolsó asztalnál..nem bírtam ki, hogy ne nézzek be hozzá hát benéztem... és Petőfi újjá született : D... kis bajuszka kezdemény a haj a kigombolt ing szövetkabát gyűrű az ujjon.Beeencu hát mit csinálsz itt egyedül :D... félórám volt rá így is csúsztam mégis olyan de olyan kevés volt... imádom ezt a fiút olyan érdekes számomra, hogy szerintem ..(éstapasztalataim szerint) 15 óra sem elég vele :) de muszály volt mennem.Jó program várt ott is ahová ezután mentem.Márkal találkoztam a giminél bementünk vettünk chipset meg rágót és irány hozzájuk :). Átkellett mennünk egy bazinagy hídon és ugye mért ne esett volna az eső és hozzá mért ne fújt volna jég hideg szél...(most aztán olyan beteg vagyok =/ ) ..de túléltük és aztán megnéztünk 1, 2 filmet :P : )...és szerinte én "ButánBéna" vagyok...-.-...köszi Te gonosz. jó volt köszönöm ^^(L) aztán másnap délre otthon is voltam ettem és mentünk is, mert Vecsésen van a Mamikám és meglátogattuk, persze pénteken jön hozzánk de nem bírjuk mi addig  :D(L) I Love Mami(L) ...mire hazaértünk már fájt mindenem és a torkomon egy falat sem bírt lecsúszni.Ez ma reggelre olyan méreteket öltött, hogy haldokoltam reggel és suliba menni eszemben sem volt.Nagyon fájt a derekam a hátam a vállam még a lábam is. Mostmár jobb és megéri Márkiért betegnek lenni : D : ) ...délelőtt már javult a helyzet két fájdalomcsillapító után.Így anyával gyorsan fel is kerekedtünk egy bevásárlásra ...^^ a gyóógyító vásárlás : D... egy póló egy éédes párducmintás kék de szolíd kendő és egy nacii : )... holnap pedig go suli mert nem szabad ám sokat hiányozni :P... ..jövökmég:)(L)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr481781336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása