HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

i miss u

2011.02.27. 13:25 szivárványmano

annyira hiányzol. nemtudok írni, máhova jót.. . már csordultig vagyok, ezért visszatérek hozzád.

olyan furcsán sóvárog az ember, mindig keres, kutat, talál akkor elhiszi, hogy megtalálta óó igen az igaz szerelmet.de én már nem hiszem.. . ha függésre vágyom elszívok egy cigit, ha örömre vágyom meghallgatom a kedvenc zeném, mesterségesen hellyettesítem a mindennapokban a szerelmet. azt a társas kapcsolatot amihez kellene egy fiú, aki előbb utóbb belémköltözik és amikor új lakást talál valaki másban.. . akkor öncsonkítanom kell a kedvéért.. . pedig nem adnék én.. . de ez a természet rendje. De nem lehet enélkül élni, mert az a baba aki nem kap anyatejet nem lesz oylan egészséges.. . nem helyettesíthető az a furcsa állapot amit az emberek szerelemnek neveznek.. .pedig én próbáltam de nem.

érdekes mert most, hogy van valaki akit szeretni szabad, jobban esik a futás, a füstölő illata, a rajz, a zene .. .nemtudom mi ez de hiába tiltakozik az agyam és próbálom megértetni magammal, hogy felesleges, a természet törvényeit nem tudom áthágni.pedig nem vagyok szerelmes.. . bár tény, hogy érdekes érzés, rég volt már ehhez hasonlatos.

De nem a személy váltja ki, csak egyszerűen az a véégre érzés.az a megkönnyebbülés, hogy .. . végre beletörődtem, elfogadtam, kitettem a foglalt táblát, oylan rég óckodom ettől a jelenségtől. de feladtam a harcot így másfél év után. .. kell valaki. akkor most találjuk meg a megfelelőt (:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr942694651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása