HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

three, two, one...SHIT!

2009.07.06. 20:07 szivárványmano

...kivánszorogtunk a kocsibóól és elindultunk befelé..nagyon szerettünk volna fürdeni de ez a tervünk igába dőlt azonnal amikor reggel 8 órakkor hosszú kígyózó sor állt minden fürdő cuccos előtt... ez volt a 2. pofon..csak mondom du.2kor elkezdtünk sorba állni így 2re meg is fürödtünk...itt kaptam/tuk a 3. pofont...a zuhanytálca tele szinte már fekete vízzel..undorító...a víz jég hideg...mellettem egy csaj kiugrott a víz alól mert egy TAMPON úszkált a lába alatt...én már nem néztem vissza vajon az én lábam alatt mi úszkált...egy biztos..nem éreztem magam tisztának...a férfi részlegen sem volt ez másképp...a tampont leszámítva...báár..kitudja... ekkor már éreztem remek elsz ez a pár nap...mindene stére kiakasztóan fáradtak és kimerültek voltunk életkedvünk annyi volt mint egy fél méterszer- fél méteres kenelbe zárt kutyának...a sátor egész nap rohadt meleg volt de csak ott volt egy kis magány..engem kiakasztott a rengeteg ember..nem vagyok hozzászokva és amúgyis utálom az embereket...A Limp Bizkit azért feldobott minket és elindultunk körbe nézni előtte meg enni inni ilyesmi...ettünk is körbe is néztünk...a Limp előzenekara a Kispál volt  mentünk azt is megnézni..jóvolt...kis naívan amikor oszlott egy picit a tömeg a Limp előtt mi bementünk a közepére hátha majd innen jól látunk...kezdődött és el lepett minket a sok 2 méteres részeg emberke...csapgodtak estek keltek a sárban mert ugye előtte volt egy hatalmas eső ami mocsarat csinált az agyagos szarból a nagyszínpad előtt is...végig a csapkodó kezeket védtük ki és a 2 méteres emberek elé próbáltunk kerülni...nem sok sikerrel de azért nagyon jó volt...ami még említésre méltó az a Beatrice koncert volt...Feró még mindig nagyon jó... részeg volt persze de kit zavart...nagy dumás az öreg elő kerültek persze a kedvenc témák mint a szex és a pina...imádták az emberek...és átugrom a napokat mert így is sok a szöveg...a lényeg hogy, kocsiban alvás volt de szerencsére szállodában fürödtünk és kikerültük a tamponos témákat...jött az általam istenített, egekbe magasztalt, várva várt Marilyn Manson koncert...ocsmány szar :(:(:(:(...megjelent a mester...már látszott hogy, valami van..inkább leültünk a kivetítő elé és onnan néztük az eseményeket...színpadi mozgás=0 előadó képesség=0 ének=0 zenekar=0...semmi sem volt jó ...elfáradt akkor a színpad 55 percre elsötétült..folyton dobálta az innivalós üvegeket a közönségbe és ha a csicskája hozott újat akkor beleivott leköpte vele az elől tomboló Manson klónokat és Halál leányokat...ha nem énekelt akkor is ment az ének..siralmasan rossz volt én a nagy rajongó már azt vártam mikor lesz vége..aztán már kínunkban felálltunk és előrébb mentünk a színpadot nézni...Bazsi szegény amúgy is utálja és még szar is volt...már nagyon szenvedett..de tűrte mert látni akarta ahogy a színpadra szarik és megeteti valakivel..aszem a vége felé már engem is ez marasztalt de minket magyarokat még ezzel sem tisztelt meg... aztán meghajolt és lelépett... rossz élmény..csalódás..nekem és szerintem velem eggyütt több ezer rajongónak...a végéhez közeledve rendesen oszlott a nép...nem voltunk sokan mire befejezte..aztán amikor oszlani kezdett a tömeg mi is elindultunk és embereken lépkedtünk át..akik a kivetítő előtt unalmukban ELALUDTAK...összesítve jó is volt a 4 nap mert Bazsival lehettem :) és a Limp Bizkit nagyot alakított...de azthiszem kihagyom ezt egy ideig...hazaérve a puha ágyamban aludni valami ember feletti volt..és végre beleülni egy kád meleg vízbe...mmm..ma fel sem öltöztem egész nap pizsamában tüntettem...de egy biztos ...Bazsinak is és nekem is siekrült megőriznünk a legfontosabb emberi értékünket a fesztvál alatt is...biztos hogy, több ezer ember közül is mi voltunk a legesleglustábbak és a legsemmirekellőbbek :D pedig elhihetitek ez nehéz ;)... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr471230553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása