HTML

3

pray for peace.

Friss topikok

  • szivárványmano: @majom.: uuu.. ennyi(L):).. ez kell... egy jobbhoz kötni mint ami volt...és már azonnal te jutsz m... (2010.01.30. 21:20) adjunk neki nevet. az enyém: 3

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

"Miújság Hippi-ában?"

2010.02.18. 18:15 szivárványmano

Hippia a hely ahol a rajz tanárom szerint én élhetek, a kinézetem alapján..köszöntem szépen : D

Ahoz képest nem valami békés a létem mostanság... nemis tudom... hát nem rég írtam egészen pontosan 4 napja de akkor is... megvisel ez a pár nap... nem is igazán a saját dolgaim hanem a körülöttem lévőké...az ami felkavar. Igen sok a drámai szakítás a héten ... tartalmas jól működő kapcsolat szakad meg egyik napról a másikra.Milyen ismerős..egyrészt másrész empatikus vagyok és szeretem is a leányzót...nagyon sajnálom, hogy keresztül megy most ezen. Az egyik régi jó barátnőm is kiszállt egy már hosszabb és jóó tartalmas kapcsolatból és sajnálom...ő is kivan... és tudom milyen ez így eléggé gázul érzem magam amikor nekem sír... de persze ez a minimum. Aztán ott van még, hogy most, hogy kicsit sikerült helyre jönnöm..üres vagyok.Ottvannak a barátok persze ...de annyiszor boncolgattam már mennyire is vagyok társas lény és mennyire szeretem a függést..és most, hogy nincs kitől függeni nem is tudom ..néha nem találom a helyem... jókedvem van meg minden de érzem hogy valami hiányzik.Most pedig azthiszem betölthetném az űrt. De olyan nehéz ez...  félek is az újabb csalódástól és nem azéért mert biztos átver meg kidob ő is ..nem nem... csak ha akármiért rosszul sül el és fájni fog akkor tudom, hogy még vissza eshetek a szét esésbe :S... de nem ilyedek meg és nem torpanok meg ... lesz ami lesz... csak... kérdések hada van bennem..bennünk... jó e az ha két barát talál egymásra... jó e az ha úgy mentek bele egy kapcsolatba, hogy úgy ismeritek egymást ahogy talán egy párnak már illegális ...mindent mindent tudtok egymásról jól össze szkott "páros" vagytok nincs kérdés mert gondolatból szemekből választ kapunk... pont így lesz majd a jó? vagy pont ez rontja majd el...nem olyan ez mintha a barátság kezdete óta járnátok csak most csattan el az első csók?Már most a kapcsolat elején vannak közös élmények pedig...mégsincsenek.Hogy van ez? Sosem tudjuk talán meg...vagy azonnal választ kaphatunk rá. Ez csak rajtunk áll.

Vagy megfutamodunk...és talán jobb úgy mert ha új embert ismersz meg és kezdesz vele egy szoros kapcsolat kiépítésébe az talán tartósabb lehet.. vagy nem. Istenem ki is tudhatja erre a választ. Na majd én most gyűjtök nektek és írom a tapasztalatot :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyemlekbe.blog.hu/api/trackback/id/tr111771139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása